Bindelés Lenyitjátok a konzolt (0) utána beírjátok a következőt:
/bind x say amitakarszirni
Az x helyére annak a gombnak a nevét írjátok, amire be szeretnétek állítani az üzenetet. Az "amitakarszirni" helyére pedig azt a szöveget amit ki szeretnétek iratni. Név bindelése:
Nevet bindelni szinte ugyanúgy kell, mint gyors üzenetet azzal a különbséggel, hogy a say helyére name-et írtok. Ez arra jó, hogy egy gombnyomással tudjátok változtatni a neveteket. Erre például akkor lehet szükség, ha egyszerre több klánban is tagok vagytok. Ilyenkor egyszerűen bebindelitek mind két klánnevet egy-egy gombra és ha szükséges pilanatok alatt tudtok nevet váltani. Tehát így kell:
/bind x name amitakarszirni
Ebben az esetben is az x helyére a kívánt gombot lehet beállítani, az "amitakarszirni" helyére pedig értelemszerűen azt a nevet kell írni, amire a gomb lenyomásával váltani szeretnél. Szöveg színezése
Hogyan lehet színes szöveget írni a chatbe/Bindbe? Nyomd le egyszerre az AltGr és 3-as billentyűt, majd utána egy számot! A beírt szöveg az alábbi színekben fog megjelenni:
0 = Fekete 1 = Piros 2 = Zöld 3 = Sárga 4 = Kék 5 = Világoskék 6 = Lila 7 = Fehér 8 = Nemzetenként változó 9 = Szürke CoD 4 Rcon parancsok
/rcon login rconpassword - Rcon-ba való belépés /rcon serverinfo - Megmutatja az aktuális szerverbeállítást /rcon systeminfo - Megmutat információkat az aktuális szerverről /rcon status - Az összes játékosról kaphatunk információkat, akik épp a szerveren tartózkodnak /rcon exec Dateiname - egy fájl futtat, mely a main mappában található /rcon writeconfig Dateiname - server.cfg-t ír /rcon say - Üzenetet küld a szerveren tartózkodó összes játékosnak /cg_drawfps 1-FPS mutató /com_maxfps 245-maximális fps megadása /connect SERVERIP-szerverhez való kapcsolódás /reconnect -újrakapcsolódás szerverhez /record demo1-Demo felvétele, ahol a demo neve demo1 lesz /stoprecord-Demo felvételének leállítása /demo demo1-A demo1 nevû demo lejátszása Vagy pedig a Cod4player v0.55-el amit itt töltötök le.
/rcon map_rotate - betölti a következő mapet a rotációból /rcon map_restart - újra betölti az aktuális mapet /rcon fast_restart - újraindítja az aktuális map-et Kick/Ban parancsok
/rcon kick Name - Játékos kirúgása a szerverről (Ha színkóddal írt névről van szó, azzal együtt kell beírni) /rcon kick all - Minden játékos kirúgása /rcon onlykick Name - Csak egy játékos kirúgása (nevet színkóddal együtt kell beírni) /rcon onlykick all - Minden játékos kirúgása /rcon clientkick ID - Játékos kirúgása ID alapján /rcon banUser Name - Egy játékos kitiltása. Játékos információ a ban.txt-be mentve /rcon banClient ID - Játékos bannolása ID alapján a szerverről, információk a ban.txt-be mentve /rcon tempBanUser Name - játékos ideiglenes bannolása a szerverről /rcon tempBanClient ID - Játékos ideiglenes bannolása a szerverről ID alapján /rcon unbanuser Name - Játékos feloldása név alapján Törölhetjük is a ban.txt-ből a nevet
Ha nem vagy admin jól jöhet: /PB_PLIST //meg tudod nézni a játékosok slotszámát (+ sok mást). /PB_kick 10 #slotszám //egy játékost akarsz kirúgni? A sor eleji configgal ha 3-4en beírják ezt, akkor pápá!:) (TK-s{teamKill} csapattársak és vélt/valós csalók ellen jó, ha nincs admin). /PB_CvarList//A szerveren ellenőrzött beállításokat listázza ki. /PB_MyGuid//A guidodat írja ki. /PB_WebUpdate//PB frissítés, ha máshogy nem megy. /PB_Ver//A PB-d verzióját írja ki. /PB_Security [0/1]//Ha vmi gond van PB-vel érdemes 0-ra rakni, ez főleg akkor .hasznos, amikor a kliens PB-je újabb, mint a szerveren levő. /PB_System [0/1]//Alapból 0, ha valami másik progival összeakadna PB rakd 1-re. Promod parancsok
A játékmód átváltásához be kell lépned az rconba (konzol->/rcon login jelszó) majd a következő parancsot kell beírni:
/rcon promod_mode [játékmód]
A [játékmód] helyére természetesen a megfelelő játékmód nevét kell írni. Itt egy lista az elérhető játékmódokról: MR-MODOK:
A [x] helyére egy szám kerül, amely lehet 8, 10, 12, 15 és azt jelenti, hogy oldalanként hány körből álljon a mérkőzés. (Szerverünkön az alapértelmezett 3v3 és felette match_mr10)
Mode : match_mr[x] Támogatott játéktípus : SD Ajánlott : CB, PCW mérkőzésekre. Tulajdonsága : x*2 kör után ér véget a játék. (pl.: mr12-ben 24 kör után ér véget.)
Mode : knockout_mr[x] Támogatott játéktípus : SD Ajánlott : LAN bajnokságokra, kupákra. Megnövelt strat idő. Tulajdonsága : x*2 kör után ér véget, vagy ha x+1 pontot ér el az egyik csapat (pl.: mr12-ben 13 pont elérésénél vagy 24 lejátszott kör után.)
Mode : 1v1_mr[x] Támogatott játéktípus : SD Ajánlott : CB, PCW mérkőzésekre. Tulajdonsága: x*2 kör után ér véget (pl.: mr12-ben 24 kör után ér véget.). Nincs mesterlövész. Nincs sörétes.
Mode : 2v2_mr[x] Támogatott játéktípus : SD Ajánlott : CB, PCW mérkőzésekre. Tulajdonsága : x*2 kör után ér véget (pl.: mr12-ben 24 kör után ér véget.). Nincs mesterlövész. Nincs sörétes.
Mode : comp_public Támogatott játéktípus : SD, TDM, DM Tulajdonsága : Alap public szerver beállítás, nincsenek gránátok, stb.
Mode : custom_public Támogatott játéktípus: SD, TDM, DM Tulajdonsága : Ami éppen be van állítva a z_custom_ruleset -re.